מהם היתרונות של המרכז לביטוח פנסיה חובה

מהם היתרונות והשירותים המיוחדים למעסיקי עובדי משק בית אשר ניתנים על ידי המרכז לביטוח פנסיה חובה?

משנת 2008 המועד בו פורסם צו ההרחבה, נמנעו סוכני ביטוח, חברות הביטוח וקרנות פנסיה מלבטח עובדי משק בית מאחר והדבר נמצא לא כדאי עבורם מבחינה כלכלית.
חוסר הכדאיות נבע ממשכורות נמוכות של העובדים, מהמעסיקים הרבים שיש לכל עובד בודד, והתקופות הקצרות בהן מועסקים עובדי משק הבית אצל אותו מעסיק.
אנו, המרכז לביטוח פנסיה חובה, החלטנו לתת מענה לכל אותם מעסיקים שרצו לאורך כל התקופה לפעול כחוק ולבטח את עובדיהם, אך לא היה בנמצא הגורם שאפשר זאת, וכיום, אנו הגוף היחידי שנותן פתרון קל, יעיל, ונוח, המאפשר לבטח את העובד בלחיצת כפתור.
הפתרון שאנו מספקים זכה לתמיכה ואהדה רבה בקרב משרד התמ"ת והמוסד לביטוח לאומי, שאף טרחו ויידעו את הציבור בדבר החוק המחייב מעסיקי עובדי משק בית לבטח את עובדיהם וכן בדבר העובדה שיש פתרון מתאים דרך אתר האינטרנט שלנו.
חשוב לציין כי המרכז הוקם על מנת לתת מענה למעסיק הפרטי והקטן, שמחוייב על פי החוק לבטח את העובד\ת כמו כל מעסיק "עסקי", אך מצד שני ,לא נהנה משירותיהם של חשב שכר ורואה חשבון. לכן שמנו לעצמנו כיעד לתת למעסיקים אלו פתרון כולל, יעיל ומובנה הכולל שירותים נותני ערך נוספים מעבר לאלו שמקובל לקבל אצל סוכן ביטוח או בקרן פנסיה.
לדוגמא:
1. עדכון שכר חודשי בלחיצת כפתור - היות והעסקת עובדי משק בית מבוצעת לרוב על בסיס שעתי או יומי שכר עובדי משק הבית משתנה מחודש לחודש אצל רבים מהמעסיקים , ולכן בנינו מערכת שמתזכרת באופן אוטומטי את המעסיק מידי 1 לחודש בדבר התשלום שעומד להיגבות מחשבונו וכן כי, ככל שחל שינוי בשכר העובד לעומת החודש הקודם, עליו לעדכן את השכר בלחיצת כפתור אצלנו במערכת. נבקש לציין כי במידה והשכר לא השתנה לעומת החודש הקודם, אנו נבצע את הגבייה באופן אוטומטי על פי השכר שהיה נהוג בעבר ועל כן במקרה כזה אין צורך להיכנס למערכת ולעדכן את השכר.
ע"י עדכון השכר החודשי, אנו מונעים מהמעסיק לשלם יותר מידי או פחות מידי מכפי שהוא מחויב על פי חוק ובכך אנו חוסחים ממנו תשלומים מיותרים מחד וכן מונעים ממנו מלהיות חשוף לתביעות ביטוח בגין תשלום נמוך מידי לתוכנית מאידך.
2. פתיחת קופה בקליק - אנו הגוף היחיד המאפשר פתיחת קופה ב"קליק", במהירות, באתרנו באינטרנט , ללא ניירת והצהרות בריאות או מסמכים משפטיים כלשהם.
3. הליך פשוט ומהיר של עדכון סיום העסקה באתר, ומילוי טפסי 161(טפסי סיום העסקה) -
בעת סיום ההעסקה של העובד, על המעסיק להודיע לנו על מנת שנעדכן סיום העסקה בקופה, ונשחרר את הכספים עבור העובד.
שחרור כספים מהקופה כרוך במילוי טפסים אותם יש להעביר לקרן הפנסיה, טפסים אלו כוללים, בית היתר, גם טופס של נציבות מס ההכנסה הקרוי "טופס 161".
טופס 161 מכיל בתוכו: דיווח על שכר העובד לכל אורך תקופת העסקתו ,חישוב הסכום שנצבר לעובד עבור פיצויי פיטורין על פי חוק, חישוב הסכום שנצבר לתגמולים (אותם יקבל העובד בגיל פרישה), קוד הקופה ברשויות, קוד סוג הקופה ועוד פרטים רבים נוספים.
מעסיק עסקי ייעזר בשירותיהם של אנשי מקצוע (חשבי שכר ורואה חשבון) לצורך הנפקת ניירת זו וכך יוכל להתמודד עם הבירוקרטיה הכרוכה בכך בקלות יחסית, אך מעסיק פרטי שיידרש לכך בעת סיום העסקת עובד משק הבית יגלה כי קרן הפנסיה אינה מנחה וממלאת עבורו את הניירת הכרוכה בכך ולכל היותר מספקת לו את סכומי צבירות הכספים שנצברו בקופה והקידוד שלהם ו"מפקירה" אותו למילוי שאר הטפסים, דבר שכרוך בחישובים ובהתחייבויות משפטיות מורכבות (בעטיין קרן הפנסיה מנועה מלסייע), אותו מעסיק יאלץ לשכור את שירותיו של חשב שכר או רואה חשבון על מנת למלא כל ניירת זו (מה שכמובן יהיה כרוך בעלות), אנו , במרכז לביטוח פנסיה חובה, לקחנו על עצמנו להנחות את המעסיק בכל הכרוך בהכנת טפסי 161 ו-161א' ולסייע לו ללא צורך בהוצאה כלכלית ניכרת.

הסדר עוד היום את פנסית החובה של עובדיך ב"מרכז לביטוח פנסיה חובה" ב-3 צעדים פשוטים!

 
רוצה שנתקשר אליך?
רוצה לכתוב לנו?
לחץ כאן ליצירת קשר
כל הזכויות שמורות © דליאלון סוכנות לביטוח פנסיוני (2011) בע"מ          Spec: IT Solutions | Interface Design: UXpert | Graphics: Hila Design | Development: DIS